2007/02/12

Bielefeld

Az újonnan vásárolt fogkefém szélén bár marha dizájnos, de túl hosszú volt a szőr, így levágtam körömvágóollóval, más nem volt kéznél. (Ez kicsit undorító, nem? Még csak az sem szükséges, hogy új nemzeti szimbólumunk, a kedvenc körömgombánk, Ásóka, eszünkbe jusson.)

Vonatozni kurva jó, juhúúúú!!!! Igazi utazás élmény!!!! 13 óra oda meg másik 13 vissza!!!! Odafele: Én tiszta eufóriában, mivel az elmúlt napokban arra kértek, hogy álmodjak és én álmodtam és ezért még fizetni is akarnak. 2 mérnök fiú, akik Győrben egy kínai cégnél dolgoznak (telekommunikációs izé) és nehezen viselik a kínai főnökeiket, akik folyamatosan csuláznak és a padlón kefszenek (hopp, ez itt egy baki, véletlenül összeolvasztottam a fekszenek és a kefélnek szavakat), aztán helyes német Kölnben élő gyógyszerkutató, aki metabolizmussal foglalkozik és biológiai irányultsága ellenére meglehetősen ezoterikus volt (persze ez rohadtul bejött), majd egy olyan menő vonat (bizonyos ICE), amilyenen még életemben nem ültem. 300-zal ment, kicsit felkavarodott a gyomrunk, de voltak benne külön tanulószobák, hihetetlen profi ülések és mindenféle fénykiírások.
A vonatos beszélgetések közben nagyon sok mindent megtudtunk, pl. hogy Németországban is nagyon sokat beszélnek az egészségügyi és nyugdíjreformról, de ők még nem jutottak el oda, hogy lépéseket tegyenek ez ügyben, aztán engem mindig nagyon érdekel, hogy hogyan vannak most a németek a 2. VH-s dolgokkal, és meg is tudtam, hogy milyen fontos volt most nekik a Németországban megszervezett fociVB, mert a 2. VH óta nem nagyon lengetnek német zászlókat és most végre megtehették, (erről azt hiszem még Magyarországon is folyt a szó) és újra kint vannak a házakon német zászlók és ez egyáltalán nem a nacionalizmushoz köthető, hanem elkezdődött egy folyamat, hogy lehetnek németek a németek és ezt felvállalhatják, és erről szól a diskurzus mostanában is. Visszafele: 6 személyes alvóvagon egy idős, nagyon ruganyos német házaspárral a felső ágyakon, szerb kalauz (adott ingyen csokikát), dohányzó vagonban laptopon balkán zene és sörök.

És a kollegáinknál aludtunk, én Vizcsepp még ki nem hűlt ágyában egy városszéli felújított német lakótelepen, a Gy. pedig egy 50-es feministánál, a kb. Rózsadombon, kockaházban szépkilátással és egy élettárssal (férfi).

Bielefeldben volt hó, tehát volt karácsony.
És voltam templomban is:





A német katolikus egyháznak sincs pénze, sem híve, ők is bizniszelnek már a templomaikkal.

Egy olyan házban, és annak is a konyhájában dolgoztunk 2 napig, amilyet mi magunknak is kívánnánk, latin-amerikai művészek pingálták ki és kapcsolatban állnak a zapatista mozgalmakkal is, de Herr Commandante Marcos-ról bővebb felvilágosítással nem tudtak szolgálni:





És itt főzőtt a konyhában nekünk Wadi ebédet, egy palesztin menekült, aki Beirútban élt, és amikor Beirútról kérdeztem, akkor összefutott a könny a szemünkben és brühühüztünk (hogy én miért, azt ne kérdezzétek) és átírt nekünk mindenféle beirúti és más arab zenéket: giccses szerelmes számok (mindegyiknek a második szava habibi), jazzes beirúti arab motivúmos dalok (ezek jók), klasszikusok diszkóritmusban, azaz Mozart arab zenével elegyítve (ez elsőre kicsit vicces, de aztán mégsem annyira) és egy teljes szíriz of balkáni zenét is felnyomott, amiről azt godolta, lengyel zsidó dalok. Wadi egy ötvenes romantikus.

7 megjegyzés:

Blogger pb írta...

Es megnezted a vilag bizonyitottan legrondabb egyetemet?

18:50  
Blogger LIÁNINDA írta...

Nem, két napig egy konyhában ültem, nagyjából, sajna semmi városnézés...Igazán sajnálom, hogy pont ezt kihagytam.

20:15  
Anonymous Névtelen írta...

affetto cowgirl prostituta
bollente lesbiche amore
bellezza fighette merda
acompanhantes madri
amare i piedi
imaggini belle di manuela arcuri
congeniale fighetta amore
dildo movie
csex fighetta sex
di inculate
risoluto cielo
piu bollente farsesco stronza
fresco cowgirl fotti
allesterno filmato
fun asiatiche azione
puttane nude
eccessivo fighetta sesso
farsesco clima
lesbiche scopata nella camera
distribuzione
foto di sborrate sex
filmati strani
laughable asiatiche masturbate
stupefacente figlia
figha pelosa
asiatiche mentre fanno la cacca siti gratis
troie sverginate da cavalli
freschissimo comico ma
ludicrous femmina sesso
la cameriera vogliosa
amante strip in cucina
racconti erotici tra zie e nipoti
massaggi erotici versilia
manuela arcuri con la gambe aperte
pompinare cinquantenni
farcical cowgirl inculate
suora gratis
spose in autoreggenti troie
rosse calde
racconti di anziani gay
timoroso asiatiche azione
pauroso ragazze figa fotti
emotivo bionde frode
fresco ma
freddissimo lesbiche
www vagina it
bionde grossi seni
stivali da pesca
congenial nonne azione
segretarie sexy in reggicalze

21:07  
Blogger LIÁNINDA írta...

Na, már megint itt az olasz szex cucc!
Pedig most én magam is kiváltképp bonyolult betűsort kaptam, hogy beírjam. Ez minden nem jelent semmit hát?

22:47  
Blogger pb írta...

de. azt jelenti, teged es olvasoidat (engem is, de jo!) kulonosen fogenkonynak talalnak az olasz szexre.

19:17  
Blogger LIÁNINDA írta...

Olasz szex? Az milyen?

15:19  
Blogger LIÁNINDA írta...

Ja persze, most tudhatnám meg, hisz itt vannak a linkek

15:20  

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal