2007/01/22

Néztem vasárnap

lenyűgözve ezeket itt



majd hülyére unva magam két és félórán keresztül ezeket



"Ridley Scott was attached to the project years before production finally began. Tim Burton was also considered as director. Other directors interested in making this film were Martin Scorsese and Milos Forman. Stanley Kubrick also considered adapting the novel, but ultimately decided it was unfilmable." !!!!!!!!!!!!!!!
"Bernd Eichinger wanted to make this movie for years but Patrick Süskind refused to sell the movie rights. Only in 2001 he did so and received approx. 10 Million Euros."

4 megjegyzés:

Blogger pb írta...

es az feltunt, hogy a rendezonek problemaja tamadt a ferfi es noi testek mutogatasaval?

20:16  
Blogger LIÁNINDA írta...

Nahát, itt járt nálam a pb! Most szembe sültem azzal is, hogy a "Van időnk" teljesen aktív.
Megnéztem a blogodon az írásod a filmről, gyorsan fel is nyomtam a linked oda jobbra oldara.

"lógo mell, pettyhüdt fasz".
A csak fiatal testek nekem is feltüntek, a leszőrtelenített pina (lsd. index fotó) illetve egyáltalán a pinák hiánya - nos, az annyira nem. Akkor már a férfitesteké inkább. Én már réges rég felnyomtam az agyam azon, hogy csak leszőrtelenített testeket látni a filmekben(egyébként ez annyira nem is abszurd, mert a nők, a nemesek meg a kurtizánok aztán pláne, már az ókori Egyiptomban is szőrtelenítették magukat - szóval itt nem tudjuk, hol az igazság, csak azért mert a 70-es évekbeli nagy/anyáinkról szőrős láb és hónaljképeket őríztünk meg), illetve azon is mindig kiakadok, amikor egy születésnap ünneplése csak a tortára tett gyertyák elfújásával és az ezt követő idióta vihogós tapssal elképzelhető, mert végül is miért is történt volna így a XVIII. századi Franciaországban vagy bárhol? De ez itt most egy parciális probléma, mert azért mégis csak a test és annak az illatának megőrzése itt alényeg, no meg persze a test/szag-személyiség-szere/tet/lem, stb.
Szerintem szarul volt átírva a regény filmre, továbbá iszonyú ostobán gondolták egy csattanónak kihasználni valahol a film közepén azt, hogy főszereplőnknek nincs testszaga (de lehet, hogy ezt csak azért érzem, mert olvastam a könyvet, ott meg rögtön ki is derül).
Szóval, jól idenyomtak nekünk hamis testképet, a könyvhöz képest bőségesen szofisztikálva mindent, mert ha jól emlékszem, ott aztán a parfümben van szar és más bélsár és sár is, és tök igazad van, lett egy prűd szar ebből.
És a főszereplő a könyvben egy igazi hányás, ronda, guszta alak, a filmben meg egy tüncike.
És attól, hogy baromi lassú volt egy jelenet, attól még nem lett szaga, csak kurva unalmas volt.
De azért voltak szép képek, hajj!

21:17  
Blogger LIÁNINDA írta...

És akkor már meg sem kérdezem, hogy itt egymás alatt a poszton Van Gogh Iriszeinek vagy a fehér rózsás kék hálingós vörös csajnak van meg inkább az illata...

21:26  
Blogger LIÁNINDA írta...

Aszondják én nem voltam eléggé intellektuálisan kifinomult a szagok és minden egyéb érzékeléséhez egy-egy szép hosszabb jelenetben...Hát egy Tarr Bélás egy órás sétáló ember kép befogadásához lehet, hogy nincs elég kifinomultságom, de azért ez a parfüm nem olyan vót, na...

19:22  

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal