2008/06/09

Vágy és beteljesülés

Perszeeeeeeee! Azt mondják, hogy csak be kell kívánni, meg kell fogalmazni a vágyat és akkor az megtörténik, bejön, megvalósul, odateszik, segítenek.
Én egy fekete bőrszerkós, speedmotoros,uzis igazságosztó puma akartam lenni a VIII. kerben, amolyan modern Rúzsa Sándorné, de mindenesetre valami karatepina - még régen. Aztán ez finomodott és már csak motorra vágytam, SZPSZ, SZPSZ, SZPSZ (gyengébbek kedvéért: "száguldás, porshe, szerelem").
A múlt héten egy svájci magyar illetőségű vadidegen felajánlotta, hogy levisz Alsóörsre a 2 napos Harley találkozóra. Na, de most komolyan?! Megnéztem a weboldalt www.hog.hu és elképzeltem, ahogy Hooligansra, Eddara majd Demjén Rózsira csápolok, sok részeg rockerrel (bocs, tudom, kínosan előítéletes vagyok) - ráadásul én a Harleykért nem vagyok oda különösebben - és közben mégis valahogy izgalmasan néz ki, nagyon belevalóvagányos lenne...De lássuk be, a felkínált megvalósulás egy igazi paródiája annak, mint amit magamnak kivántam - főleg valaha. Ilyen lenne az ironizáló sors fintora, vagy a vágyam volt maga a paródia?

2 megjegyzés:

Blogger pb írta...

hihi. en voltam

14:23  
Blogger LIÁNINDA írta...

Apu,apu!!!! Olvastam, nagyon vicces és örülök meg sajnálom is, hogy nem voltam ott, no de...most komolyan...tényleg olyan meglepő, hogy igazságosztó akartam valaha lenni? Te sosem akartál?

10:02  

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal