2008/06/09

Jaj, egy másik Mici!!!!!!!!!!!

Bár azt mondják, hogy az én Micim, nem is micis, szerintem meg az! Amikor megláttam a Könyvhéten, kiakadtam, először azt gondoltam, SEGÍTSÉG! ELLOPTÁK!, aztán rájöttem nem is, mert ez egy másik, és most, hogy olvasom, belátom, hogy nem is, ugyanaz a nővéváló Mici, hja..

BÍRÓ KRISZTA Fiókregény

RegénySzerkesztő: Szoboszlai MargitFotó: Bánki GyörgyBorító: Pető Hunor
kemény kötés 228 oldalISBN: 963 9378 43 72005 novemberAjánlott fogyasztói ár: 2200 Ft
Részlet a könyvből
Vélemények
A Fiókregény főhőse, Sóri Mici egyszerre átlagos és különc. Az ő felnőtté válásának lehetünk tanúi a történetben, amely furcsa-varázslatos családjában és a nekünk, kívülállóknak eleve izgalmas színházi világban játszódik.Végigkövethetjük Mici útját, amelyen eljut a zabolátlan csikószertelenségtől a megfontolt, érett döntésig, s végre megtalálhatja a kulcsot az élhető szerelmi és szakmai élethez.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal