2008/02/13

Leo

Évekkel ezelőtt visszatérő álmomban Leonardo DiCaprio felesége voltam, idilli vagy feszültséggel teli családi képek folyama, a gyerekek nevelési kérdéseivel és hasonló nagyon aktuális problémákkal küzdöttünk ott a másik világban. Egyszer láttam Leo kukiját is, nagyon fura alakja volt - itt nem részletezem, elég legyen annyi, hogy egy péksüteményre hasonlított.
(El sem hiszem!!!!!!!!No, de komolyan!!!!!!!!!! Úgy tűnik, ezt egy harmincon felüli nőnek nevezett óvodás írta...és én magam sem értem, próbálom kérdezgetni a tudatalattim, hogy miért, miért, miért ő?! Nem jön válasz.)
Leo iránt érzett először zaklatott majd nyugodt szerelmemnek egy oka volt, mégpedig a 'Teljes napfogyatkozás' avagy a 'Total eclipse' színes magyarul beszélő angol-francia-belga filmdráma, 110 perc, 1995rendező: Agnieszka Hollandforgatókönyvíró: Christopher Hamptonzeneszerző: Jan A.P. Kaczmarekoperatőr: Yorgos Arvanitisvágó: Isabelle Lorente
szereplő(k): Leonardo DiCaprio (Arthur Rimbaud)David Thewlis (Paul Verlaine)Romane Bohringer (Mathilde Maute)Dominique Blanc (Isabelle Rimbaud)James Thiérrée (Frederic).
Az álmok feledésbe merültek, de ma reggel újra megismerkedtem Leoval, egy konyhakéssel (kenőkéssel méghozzá, és ez roppant megnehezítette a dolgom) absztrakt kockákból álló tetoválást csináltam a feneke alá, ő meg szenderülten simogatta a nem makulátlanul szőrtelenített lábam és hatalmasat smároltunk. Leoooooooooooooooooooooooooo!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal