2008/02/11

Lian in da house, yeeeh!

Itt a nagy tavaszi pörgibörgiben, jó kedvben, fesztiválszervezés közepette felköszöntettem egy barátnőm és eszembejutott, hogy hány éves, aztán az is, hogy én csak egy évvel vagyok fiatalabb, ergo egykorúak vagyunk és akkor mellbevágódtam. Nagyon. Csorgott az utcán a könnyem, kentem el a "nude" vagy "csont" vagy milyen színű make-up-ot magamon, majd otthon vigasztalásiból nagy rákészüléssel felújítottam az 1950-es évekbeli lábaskádat az OBIból szerzett fehér zománcfestékkel.

2 megjegyzés:

Blogger pb írta...

csak ovatosan azokkal a szoviccekkel.

amugy oregedni tenyleg sirnivalo.

18:56  
Blogger LIÁNINDA írta...

Kosz a tamogatast es az egyutterzest onnan a nagy tavolbol...:)

10:13  

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal